درباره پیک فردیس

/درباره پیک فردیس
درباره پیک فردیس1397-11-14T03:52:54+03:30

پیک فردیس

قبل از هرچیز ابتدا معنی تبلیغات رو بررسی می کنیم و برای  درک مفهوم تبلیغات و این امر مهم در تجارت امروز ابتدا به معانی آن می پردازیم : تبلیغات به انگلیسی(Advertising) به فرانسوی (Publicité) تبلیغ ریشه درزندگی اجتماعی انسانها دارد و در ارتباط و تعامل با دیگر افراد جامعه اتفاق خواهد افتاد ، یا به عبارت دیگر هر عملی است که در آن فروشنده یا تولیدکننده‌ای با انجام امری سعی می‌کند که خریدار را از تولید محصول خود آگاه کند و این آگاهی دادن  با روش‌های مختلف قابل  انجام می‌باشد.

آگهی به مطالبی گفته می‌شود که از جانب فرد یا دستگاهی برای آگاه کردن عموم مردم تهیه و به روشی مناسب منتشر می‌گردد. آگهی‌ها می‌توانند چاپی یا غیر چاپی باشند. همچنین از نظر مالکیت می‌توانند به دو گروه دولتی و غیردولتی تقسیم گردند. آگهی انحصار وراثت، ابلاغیه، احضاریه، آگهی مزایده و آگهی استخدام نمونه‌هایی از آگهی‌های دولتی هستند.

در اینجا ما به تبلیغات در دنیای مجازی گسترده می پردازیم  و همه ی ما می دانیم که برای تداوم کسب و کار، تبلیغات هدفمند نقش بسیار مهمی را ایفا می کند .

ما توانسته ایم با استفاده از نیروی جوانان و بکارگیری  دانش تیم فنی تخصصی وتلفیق  گروه گرافیک و طراحان وب و گروه فناری اطلاعات در یک تیم قوی تر و قدرتمند با عنوان گروه تجارت الکترونیک”پیک فردیس” را پدید آوریم،تا علاوه بر ارائه خدمات بهتر به جهت تیم ورک کارکردن ، فرصت مناسبی را برای تبادل نظر و همفکری در یک خانواده صمیمی ایجاد و بهترین تصمیم و برنامه ها  را اتخاذ نماییم .

  • طراحی لوگو

  • طراحی ست اداری

  • طراحی وب سایت

  • افزایش بازدید و فالوور اینستاگرام

  • مشاور و مجری بازاریابی دیجیتال (Digital marketing)

نمودار روند کاری گروه تجارت الکترونیک پیک فردیس

مشتریان
آنالیز بازار
تولید محتوا
موفقیت